Strony1

piątek, 1 października 2021

Ślub Eweliny i Rafała

Ewelina & Rafał

Cześć!

Powiem wam, że śluby to całkiem ciężka robota, ale jak już patrzę na efekt końcowy, to jestem z siebie dumna. Kiedy te zdjęcia wyglądają tak, że sama bym chciała takie na swoim ślubie, to znaczy, że wyszły całkiem nieźle! Zapraszam was na historię Eweliny i Rafała.

Mamy tutaj pełny, 12-godzinny reportaż ślubny. Zaczynamy na przygotowaniach pana młodego. Tym razem nie w domu rodzinnym a w Hotelu Panorama, czyli w miejscu wesela. Swoją drogą polecam parze młodej takie rozwiązania. Kiedy wszystko dzieje się w jednym miejscu można oszczędzić sobie mnóstwo stresów związanych z dojazdami. 

Przygotowania pani młodej odbyły się już w domu rodzinnym. Po drodze było kilka bramek weselnych no i oczywiście Rafał musiał wykupić Ewelinę przed wejściem. Wyszło fajnie, uśmiałam się! :D Było sporo wzruszeń  i łez szczęścia. Mam nadzieję, że udało mi się uchwycić te emocje.

Ceremonia ślubna odbyła się w kościele w Siennie. Przyznam wam się, że zawsze obawiam się troszkę tego kościoła. Jest dość ciemny i w środku specyficznie, niesymetrycznie urządzony. Miałam obawy, ale powiem wam, że podoba mi się kościół na tych zdjęciach. Było klimatycznie i wcale nie tak ciemno jak się spodziewałam. 

Na weselu goście bawili się w już wcześniej wspomnianym Hotelu Panorama za Ostrowcem. Pierwsze co chciałabym powiedzieć o tej sali to bardzo fajne światła w części tanecznej. Przyjrzyjcie się tym zdjęciom. Przez cały reportaż na sali tanecznej nie używałam lampy błyskowej, a na fotkach wygląda to jakby kilka lamp błyskowych było porozstawianych na sali. Spotkałam miłego pana kamerzystę i fajny zespół, więc wesele uważam za udane.

Pokazywałam wam już część tych zdjęć na instastory w formie mojej pierwszej ślubnej opowieści, która jednocześnie była zajawką dla państwa młodych. Bardzo spodobała mi się taka forma zajawki, więc w przyszłym roku pewnie zobaczycie więcej ślubnych historii, A więcej o pięknym ślubie Eweliny i Rafała opowiedzą wam zdjęcia. Zapraszam do oglądania.












































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz