Strony1

poniedziałek, 4 października 2021

Sesja ślubna w Osiołkowie - Ewelina i Rafał #192

Ewelina i Rafał
Cześć!

Zdjęcia z ich ślubu widzieliście już wcześniej, ale sesji zdjęciowej jeszcze nigdzie nie pokazywałam. Moim zdaniem wyszła przepięknie, a pomysł był całkiem prosty. Zapraszam was na relację z osiołkowej sesji zdjęciowej Eweliny i Rafała.

Miejsce wybraliśmy dosłownie w dniu sesji zdjęciowej. Braliśmy pod uwagę kilka różnych miejsc, ale ostatecznie padło na Osiołkowo - rodzinną farmę z osiołkami i polem słoneczników. Mieliśmy tam wszystko czego było nam trzeba, ale zahaczyliśmy jeszcze po drodze o jedną moją miejscówkę w lesie. Tam też zrobiliśmy kilka pięknych kadrów.

Na farmie mieliśmy czas z osiołkami tylko dla siebie. Zostaliśmy przywitani bardzo ciepło a same zwierzaki były przyjazne i chętne do współpracy. Podobno zazwyczaj pokazują swój charakter i nie dają się ustawiać do zdjęć. Usłyszałam, że moja ślubna para jakoś je zaczarowała. Udało się zrobić wymarzone kadry, a światełko dopisywało jak marzenie.

Zrobiliśmy też mnóstwo kadrów w słonecznikach. Powiem wam, że w sierpniu ładniejszego pola niż to nie widziałam. Jestem pewna, że będę proponowała wam to miejsce na sesje zdjęciowe również w przyszłym roku. 

Co wy na taką sesję ślubną - para młoda + osiołki? Sesje ze zwierzakami zawsze wychodzą super. Dzięki Ewelina i Rafał za to spotkanie, a was zapraszam do oglądania! 







































 Mój Instagram:

2 komentarze:

  1. Śliczna sesja w pięknym miejscu. Gratulacje dla państwa młodych

    OdpowiedzUsuń