Strony1

wtorek, 31 października 2023

Halloween 2023

Pozowała Iga
Cześć!

Rok temu zdecydowałyśmy się z siostrą na spontaniczną sesję halloweenową, bo był mglisty, jesienny dzień. W tym roku wracamy z kolejną straszną stylizacją, bo naszła nas ochota na coś kreatywnego. Może zrobimy już z tego tradycję?

W sumie nie wiem jak dokładnie powstał ten pomysł. Najpierw przeglądałyśmy pinteresta w poszukiwaniu inspiracji. Wpadł mi do głowy pomysł na miejsce i później kolejne elementy - fryzura z gałązkami, pajęczyna, dym i miotła. Miotłę miałyśmy tylko w teorii. Myślałam, że będę musiała ją doklejać w photoshopie, ale okazało się, że tata dosłownie kilka dni wcześniej kupił dokładnie taką miotłę jakiej potrzebowałyśmy!

Trafił nam się ciepły, słoneczny dzień. Przyjemny, ale ubiegłoroczna, mglista aura wydawała się lepsza do takich zdjęć. Jakoś sobie z tym poradziłam przy obróbce, ale pierwszy raz przerabiałam zdjęcia w takich kolorach, więc bądźcie wyrozumiali!

Mam nadzieję, że straszna sesja z siostrą wam się spodoba. Sesję z ubiegłego roku możecie obejrzeć TUTAJ.












































 Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz