Strony1

wtorek, 9 kwietnia 2024

Sesja kobieca bliźniaczek w Moon Studio

Pozowała Magda i Ola
Cześć!

Kolejna rzadkość na moich zdjęciach - bliźniaczki! Ucieszyłam się od razu jak tylko przeczytałam wiadomość od Magdy, że zamierza wybrać się do mnie na sesję z siostrą. Sesja odbyła się zimą w Lublinie, więc wybrałyśmy przytulne wnętrza Moon Studio.

Już raz robiłam tutaj zdjęcia biznesowe i wiedziałam, że muszę wrócić i w pełni wykorzystać retro aranżację tego studia. Dziewczyny wpasowały się idealnie! Na kilka zdjęć załapał się nawet partner jednej z dziewczyn, więc wiem już, że sesje dla par również będą tutaj super wyglądać.

Robiliśmy zdjęcia przy naturalnym świetle z okna, ale ciepłe oświetlenie lamp dodatkowo dodało nam tutaj klimatu. To zdecydowanie świetne miejsce, żeby uciec przed mrozem na sesję. Wyszły nam piękne portrety kobiece. Teraz nadchodzi czas na plenery, ale myślę, że pod koniec roku znów tutaj wrócę.





















   Mój Instagram:

Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz