Strony1

poniedziałek, 15 kwietnia 2024

Wiosenna sesja roczkowa Tymka w studio

Pozował Tymek z rodzicami
Cześć!

Czy wy widzicie te cudowne włoski? Podobno panie mają słabość do facetów z długimi włosami, więc przyznaję, że ja przepadłam, gdy zobaczyłam fryzurkę Tymka! Te fotki są tak słodkie, że chciałoby się schrupać tego modela!

Dawno nie używałam już ciemnych desek przy sesjach roczkowych, chociaż uważam, że wyglądają fenomenalnie. Przygotowałam kilka drewnianych rekwizytów i świeże, wiosenne gałązki. Chciałam, żeby wszystko fajnie zgrało się ze zdjęciami rodzinnymi na łóżku. Całość dopełnił piękny uśmiech modela. Wyszło super!

Zaczynamy powoli sezon na plenery, ale jeśli marzy Ci się sesja twojego malucha w studio, pisz śmiało! Zdjęcia studyjne robię przez cały rok. :) Skontaktujesz się ze mną przez facebook Tomankowa Photos lub przez telefon - 798814455. 
























   Mój Instagram:

Moja strona na Facebooku:



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz