Strony1

środa, 21 sierpnia 2024

Sesja ciążowa w Szydłowcu


Cześć!

Sesje ciążowe to typ sesji, które wykonuję chyba najczęściej i muszę przyznać, że najbardziej je lubię. Panie z brzuszkiem ciążowym wyglądają moim zdaniem przepięknie i mogę tutaj trochę się wyżyć planując bajkowe sesje. Tę rodzinkę zabrałam na zdjęcia do Szydłowca.

Zaplanowaliśmy przede wszystkim zdjęcia w kamieniołomie. Przypomniałam sobie ostatnio o tym miejscu i proponowałam je na sesję przynajmniej kilku klientom. W końcu udało się tam pojechać i padło na Nich. Myślę, że nikt z nas nie żałuje tej decyzji. Ta zieleń w połączeniu z kolorem sukni, obłędna!

Pod koniec sesji wyszło nam ładne słoneczko, więc zdecydowaliśmy się pojechać jeszcze pod Zamek w Szydłowcu. Tam spędziliśmy jeszcze trochę czasu nad wodą, oglądając kaczuszki i ciesząc się słońcem. To będzie piękna pamiątka!























   Mój Instagram:

Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz