Strony1

środa, 21 sierpnia 2024

Chrzest Święty Alicji w Radomiu


Cześć!

To zdjęcie Ali z kokardą będzie chyba jednym z moich ulubionych zdjęć z chrztu świętego. Już wyobrażam sobie jak ładnie będzie wyglądać na ścianie w salonie! Oczywiście oprócz tego jednego zdjęcia mamy tutaj całe mnóstwo pięknych wspomnień z chrzcin Alicji.

Reportaż zaczęliśmy od kościoła w Radomiu. Już kilka razy robiłam tutaj zdjęcia. Z poprzednich reportaży zapamiętałam tę piękną chrzcielnicę. Na każdym reportażu zawsze jednak dzieje się coś innego. Tym razem biegałam za dziećmi, które z pewnością sprawiły, że nie było nudno. Urocze są takie zdjęcia, uwielbiam je!

Przyjęcie odbyło się w Dworku Anna. Ta sala urządzona jest w stylu glamour, a dekoracje, na które zdecydowali się rodzice Ali, pięknie dopełniły całość. Grzechotki z cukierkami jako prezent dla gości? Cudny pomysł i wyglądały obłędnie. Motywem przewodnim były właśnie kokardki i dziewczęcy róż. Pięknie było, prawda?










































  Mój Instagram:

Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz