Strony1

poniedziałek, 26 lutego 2018

Sesja zdjęciowa #73

Pozowała Klaudia Sadło
Cześć!
       Muszę przyznać, że tym razem trochę poszalałam z fotkami. Przeglądając te zdjęcia nie mogłam zdecydować się, żeby któreś odrzucić. Przerobiłam prawie 60! Klaudia napisała do mnie z propozycją sesji w mieszkaniu przyjaciółki. Lubię takie pościelowe fotki, więc nie mogłam się nie zgodzić. Obie byłyśmy zachwycone wnętrzem, które udostępniła nam koleżanka. Moja modelka wygląda świetnie na tych fotkach! Nie dość, że bardzo ładna, to jeszcze utalentowana. Klaudia jest tancerką (a co więcej, finalistką programu You Can Dance 8, czego bardzo jej gratuluję).
       Jako tancerka nie raz już stawała przed obiektywem, więc szło nam super. Kombinowałyśmy sporo różnych ujęć. Klaudia przebierała się kilka razy, a ja pomiędzy zdjęciami piłam swoją kawę. Jednym słowem bardzo fajnie spędziłyśmy czas. Sama chciałabym mieć zdjęcia w takim pięknym pokoju! :D
       Ja siedzę chora w domu a zasób sesji do wstawienia powoli się kurczy. Za oknem ładna zima, więc zapraszam na plenery (oczywiście jeśli zdrowie mi pozwoli). Tymczasem zapraszam do obejrzenia zdjęć Klaudii w ciepłym domku. Miłego oglądania! 







































6 komentarzy:

  1. Jak zawsze zdjęcia pierwsza klasa :) Fajne kolory i piękna modelka :) Z przyjemnością ogląda się te zdjęcia :)
    Pozdrawiam,
    Łukasz

    ---
    www.lukaszknopfoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, szczególnie moją uwagę przykuło to na łóżku, z góry, z rozłożonymi na pościeli włosami - wyszło niesamowicie *.*
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję, ja też bardzo lubię tą fotkę! <3

      Usuń
  3. Pięknie wyszło! Na prawdę udane zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń