Strony1

czwartek, 15 sierpnia 2019

Sesja zdjęciowa #105

 
Pozowała Paulina Moskwa
Cześć! 
       Jaką sesję zrobić, kiedy spotykamy się już któryś raz? Cieszę się, że są osoby, które do mnie wracają. Paulina to piękną dziewczyna o zielonych oczach, którą mogę nazwać jedną z moich stałych modelek. Tym razem postanowiłyśmy trochę poeksperymentować.
        Naszła mnie ochota na takie stare zdjęcia i ciepłe barwy. Jest środek lata i trzeba cieszyć się tym pomarańczowym słoneczkiem. Umówiłyśmy się na sesję, w której wykorzystamy kilka różnych pomysłów:

  1. Zwykle na czas sesji ten pokój zmienia się w studio fotograficzne. Tym razem praktycznie nie zmieniałam ustawienia mebli. Stary fotel, drewniany stół, szafa i książki tworzą taki retro klimat. Do tego doszła nietypowa (jak dla mnie) obróbka zdjęć w ciepłych brązach. Uroda Pauliny pasuje do tego pomysłu! Pojawił się tam również mój kot. Nie pytajcie dlaczego, po prostu przyszedł i się położył. :D
  2. Rozmawiałyśmy z Pauliną o zdjęciu z tęczą z pryzmatu na twarzy. Nie jest to takie proste kiedy brak pryzmatu. Używałyśmy różnych kryształów i śmiesznych, kolorowych okularów. 
  3. Skoro już wyszłyśmy na dwór, na piękny zachód słońca, pobawiłyśmy się trochę cieniami. Światło słoneczne przechodzące przez firankę zrobiło ciekawe refleksy na twarzy Pauliny.
  4. Po zachodzie słońca wróciłyśmy na kilka zdjęć pościelowych. Chciałam wykorzystać fajne ubrania, które miała ze sobą moja modelka.
  5. Do ostatnich zdjęć użyłyśmy specjalnego tła - kocu termicznego! Fotografowie znają ten trik na ciekawy bokeh przy portretach. Napiszę jeszcze, że wykorzystałyśmy tylko srebrną stronę, a więc złota nadal nie jest obfotografowana! ;)
       Czułam potrzebę opisania wszystkiego co zrobiłyśmy, bo strasznie podobają mi się efekty. Paulina ma teraz dużo klimatycznych portretów. Komu podoba się taki styl? To już nasza trzecia sesja zdjęciowa, a pomysły się nie kończą (zostawiam linki na dole). Obiecujemy, że następna będzie jeszcze lepsza! :D Miłego oglądania!















 










  

 




Moja strona na Facebooku:
Poprzednie sesje zdjęciowe Pauliny:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz