Strony1

sobota, 7 września 2019

Chrzest - Maja Papagni

Pozowała Maja Papagni z rodziną
Cześć!
       Po krótkim urlopie witam się pięknym reportażem. Zdjęcia leżą już u mnie tydzień, więc czas na publikację. Tym razem zostałam zaproszona na uroczystość Chrztu Świętego uroczej Mai. Robiłam zdjęcia z przygotowań, kościoła i przyjęcia, więc mamy kolejny, pełny reportaż do kolekcji!
       Mieliśmy śliczny, słoneczny dzień - idealny na chrzciny takiej uśmiechniętej dziewczynki. Zaczęliśmy od zdjęć w domu. Mamy dużo rodzinnych portretów i fajnych zdjęć na kanapie. Spędziliśmy też kilka minut w ogrodzie. Msza Święta odbyła się w kościele w Siennie. Pierwszy raz zapytano mnie o uprawnienia do robienia zdjęć na Mszy Świętej, więc podsyłam link do postu gdzie opisywałam kurs pastoralno-liturgiczny, który przeszłam [KLIK]. Być może ta informacja przyda się rodzicom, którzy planują, żebym to ja robiła zdjęcia na Chrzcinach ich pociech. :)
       Przyjęcie odbyło się w tej samej miejscowości co Chrzest. Ten lokal jest mi dobrze znany, więc ze zdjęciami nie było problemu. Jeśli już mówię o poczęstunku, to nie mogę pominąć ślicznych papierowych wózeczków z krówkami, które stały przy każdym talerzyku. Świetny pomysł! Zdjęcie  znajdziecie poniżej. Ostatnio stały się również popularne drobne upominki dla rodziców chrzestnych, tutaj macie świetny przykład takiego zdjęciowego prezentu. Być może przyda wam się trochę takich inspiracji!
        Maja z rodzicami mieszka na stałe za granicą, więc cieszę się, że wybrali właśnie mnie do uwiecznienia Chrzcin dziewczynki w Polsce. Dziękuję również, że pozwoliliście mi opublikować relację z tego wydarzenia! Niech Maja rośnie duża, buziaki!












































Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz