Strony1

czwartek, 26 września 2019

Sesja zdjęciowa #108

Pozowały Natalia Cukierska i Kasia Cukierska

Cześć!
       Zgodnie z obietnicą wrzucam dzisiaj nową sesję zdjęciową. Jest tu dożo letnich, cieplutkich zdjęć, dużo uśmiechów i buziaków. Cieszę się, ponieważ przed moim obiektywem ponownie stanęły Natalia i Kasia. Ktoś jeszcze pamięta naszą poprzednią, wspólną sesję z 2016 roku?
       Fajnie, że moje modelki zdecydowały się na zdjęcia w polach. Dawno nie miałam takiej sesji, a przecież mieszkam na wsi. Wybrałyśmy jasne stylizacje i piękny, letni kapelusz. Użyłyśmy także wiklinowego koszyka do zbierania polnych kwiatów. Byłyśmy aż w czterech miejscach. Wszystko było po drodze, więc po prostu zatrzymywaliśmy się na kilka minut, żeby zrobić zdjęcia. 
       Było bardzo miło! Świeżo skoszone zboża intensywnie pachniały, było cieplutko, a z kilku zdjęć niestety musiałam usunąć kombajn. Takie uroki zdjęć w polu! Na szczęście to nie problem. Od kilku dni używam nowych, profesjonalnych programów. Jest to więc pierwsza sesja przerobiona w Lightroomie! Dopiero się uczę obsługi tych programów, więc pewnie można przyczepić się do jakiś niedociągnięć, ale ja jestem zadowolona. Lightroom przede wszystkim przyśpiesza moją pracę i daje nowe możliwości. 
       Przede mną jeszcze sporo nauki, więc zabieram się za obróbkę kolejnych letnich zdjęć. Życzę miłego wieczoru! :*




































Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz