Strony1

sobota, 29 lutego 2020

Przyjęcie urodzinowe Oliwci i Igusi

Pozowały Iga i Oliwia z gośćmi

Cześć!
Pierwszy roczek dzieci jest dla rodziców szczególnym wydarzeniem. W internecie znajdziecie wiele sesji zdjęciowych z okazji pierwszych urodzin. U mnie też się takie znajdą. Alternatywą dla urodzinowej sesji będzie zaproszenie fotografa na przyjęcie urodzinowe. Oprócz uroczych zdjęć dziewczynek jest też mnóstwo zdjęć rodzinnych. 2 w 1! 

Na początku roku rodzice Oliwci i Igusi zaprosili mnie na urodziny dziewczynek. Lokal zapewne już kojarzycie, bo dość często robię zdjęcia w Praskim Domu za Siennem. Było pyszne jedzonko, śliczny tort i dwie rozbrykane bliźniaczki! Wyglądały obłędnie w tych różowych spódniczkach (ci co mnie znają wiedzą, że uwielbiam tiul). Różowe elementy sprawiły, że to były bardzo dziewczęce urodziny. Oliwia i Iga miały nawet wypasiony, różowy samochód (chociaż więcej frajdy z niego miały chyba starsze dzieciaki).

Dzisiejszy post to przykład prostych, przyjemnych zdjęć uwieczniających rodzinne przyjęcie. Cieszę się, że moje zdjęcia będą waszymi wspomnieniami. Dziękuję za zaproszenie i przesyłam najlepsze życzenia dla dziewczynek i rodziców. Miłego oglądania!



























Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz