Strony1

środa, 19 lutego 2020

Sesja zdjęciowa #122

Pozowała Iga Tomanek

Cześć!
Już od wczoraj wiecie jakie zdjęcia pojawią się dzisiaj na blogu. Zdjęcia mojej siostry zawsze mają dużo wyświetleń, więc myślę, że te fioletowe fotki też wam się spodobają. Zdradzę też tutaj czego użyłyśmy do zrobienia tych zdjęć, więc czytajcie uważnie!

Sesja była bardzo spontaniczna (jak zawsze z nią). Mojej siostrze spodobały się fotki Deynn promujące jej nową linię kosmetyków (KLIK) i powiedziała, że też by takie chciała. Powiedziałam jej, żeby kupiła fioletowy brystol to jej takie zrobię. No i kupiła. Następnego dnia wieczorem już moczyłyśmy jej włosy do sesji.

A no właśnie - czym moczyłyśmy jej włosy i jak osiągnęłyśmy taki efekt? Jeśli chodzi o włosy to używałyśmy czego się dało: woda, żel do włosów, mgiełka do włosów, nawet olejek do opalania. W przerwach ciągle poprawiałyśmy jej włosy, bo szybko wysychały. Makijaż wykonałyśmy w sumie w trójkę - moja przyjaciółka, Iga i ja. W szafie nie miałyśmy nic fioletowego, więc zdecydowałyśmy się na zwykłą białą koszulę zrzuconą z ramion. Do tego kolczyki pożyczone od mamy, pryzmat, perły i sztuczne kwiaty z dekoracji w moim domu. Do stworzenia kolorowego tła użyłam, tak jak już mówiłam wcześniej, fioletowego brystolu. 

No i proszę. Można powiedzieć, że w domowych warunkach zrobiłyśmy bardzo fajną sesję. Jak wam się podoba? Mam nadzieję, że jeszcze nie nudzą wam się sesje z tą moją prywatną modelką.

























Moja strona na Facebooku:

2 komentarze:

  1. Wow 😁 piękna siostra a zdjęcia niesamowite 😁 jestem zachwycony :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Razem z siostrą ślicznie dziękujemy :)

    OdpowiedzUsuń