Strony1

czwartek, 5 marca 2020

Sesja zdjęciowa – konkurs na instagramie #123

Pozowała Gosia Drozd i Krystian Kędziora

Cześć!
Kojarzycie mojego instagrama @tomankowaphotos? Założyłam go niedawno i z tej okazji urządziłam prosty konkurs. Do wygrania była plenerowa sesja zdjęciowa i dzisiaj możecie obejrzeć jej efekty. 

Nagrodę zgarnęła Gosia Drozd i wybrała sesję dla pary. Trudno u mnie teraz o wolny termin, więc zrobiliśmy tę sesję dopiero tydzień temu. Już czuć wiosnę w powietrzu, a sesja wyszła nam trochę jesienna. Mi tam się podoba taki klimat!

Zaplanowaliśmy plener nad stawem z cieplutkim kocykiem, herbatką i sweterkami. Podoba mi się połączenie kolorów suchej roślinności i niebieskiej wody. Zdjęcia już w aparacie wyglądały super. Nad brzegiem znaleźliśmy kilka łódek i chcieliśmy do nich wejść, ale wszystkie nabrały wody. Zrobiliśmy więc fotki przy brzegu. 

Pojechaliśmy jeszcze zrobić zdjęcia na mostku, ale zaczęło wiać, więc długo tam nie siedzieliśmy. Trochę zmarzliśmy, ale przyznaję, że warto było. Całą zimę siedziałam w studiu, więc plener to miła odmiana.

Dziękuję Gosi i Krystianowi za fajną sesję. Wszyscy razem polecamy branie udziału w konkursach! Zapraszam do oglądania i zapraszam oczywiście na wiosenne sesje zdjęciowe. Stęskniłam się już za plenerami!


























 







 







Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz