Strony1

poniedziałek, 17 lutego 2020

Wernisaż wystawy w Lipskim Centrum Kultury


Cześć!
Wczorajszy wieczór był dla mnie wyjątkowy. Wernisaż wystawy w Lipsku był super! Miałam okazję trochę pogadać o swoich zdjęciach, dostałam ogrom gratulacji, były przekąski, wino i dużo uśmiechów!

O 18:00 zaczął się koncert piosenek Anny Jantar Tyle słońca" w wykonaniu Joanny Smajdor. Była pełna sala! Potem zainteresowani przeszli do sali wystawienniczej, gdzie przygotowana była już moja wystawa. Pani Dyrektor Izabela Ronduda powitała gości i opowiedziała trochę o mnie i mojej działalności. Otrzymałam śliczne kwiaty, list gratulacyjny i miałam nawet możliwość powiedzenia kilku słów do gości. Nie stresowałam się, nie pisałam tego przemówienia wszystkim. Po prostu podziękowałam wszystkim i powiedziałam to co mi leżało na serduchu. Razem z panią dyrektor zaprosiłyśmy wszystkich do oglądania zdjęć.

Zdaje mi się, że wszyscy byli zachwyceni. Moje wizytówki rozeszły się jak ciepłe bułeczki. Tak jak mówiłam w przemówieniu, najpierw biegałam z aparatem po krzakach, a teraz wyszłam do ludzi ze swoją twórczością. Każdy zna to miłe uczucie, kiedy ogląda się świeżo wydrukowane zdjęcia. Ja mogłam swoje zobaczyć dodatkowo na ścianach galerii. To niesamowite.

Dziękuję wszystkim, którzy byli tam ze mną. Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa i gratulacje. Dziękuję pracownikom LCK za zaufanie i profesjonalną organizację. Całą drogę do domu uśmiechałam się sama do siebie.

Wiem, że część osób nie mogła być osobiście na wernisażu. Wystawa będzie dostępna w Lipskim Centrum Kultury przynajmniej przez miesiąc, więc nic straconego. Mam tyle pozytywnej energii, że wysyłam dzisiaj wszystkim buziaki i mam nadzieję do zobaczenia na kolejnym wernisażu!




































Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz