Strony1

wtorek, 14 lipca 2020

Sesja zdjęciowa #133

Pozowała Angelika Góraj
Cześć!
Ach te maki! Doczekałam się wreszcie sesji z makami na blogu. Poprzednie były prywatne, więc nie pokazywałam, a Angelika wyszła tak super, że szkoda by było nie pokazać! Nareszcie użyłam bordowej sukienki, którą zamówiłam na aliexpress! Nie byłyśmy tylko w polu maków, więc macie co oglądać!

Przy okazji skoczyłyśmy też w facelię, robiłyśmy zdjęcia na tle uli i w szuwarach! Mamy więc sporo kwiatów tym razem. Głównym celem było jednak pole maków w okolicy. Na początku maja wszyscy fotografowie rozglądali się za makami, bo mało ich było w tym roku. Okazało się jednak, że zakwitły one tym razem wyjątkowo późno. Jeszcze długo w czerwcu mogliśmy robić fotki na czerwonych polach! Jedynym minusem było to, że tutaj akurat maki sięgały modelce prawie do ramion. Wedrzeć się w nie to był wyczyn, a co dopiero pozować! :D

Angelika przygotowała kilka stylizacji z kwiecistymi sukienkami i jeansem, ja zadbałam o czerwoną sukienkę z cekinami. Dodatkowo wzięłam czerwony materiał, który stał się przedłużeniem sukienki. Szkoda tylko, że nie miałam nikogo do pomocy przy rzucaniu materiału, troszkę ułatwiło by nam to pracę. Na szczęście Angelika całkiem nieźle sobie poradziła sama. 

Ja kocham długie suknie i cieszę się, że mogę robić z wami takie realizacje. Kocham takie kwiecisto-sukienkowe portrety i mam nadzieję na więcej takich! Zapraszam was na sesję Angeliki i życzę miłego wieczoru! 





































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz