Strony1

sobota, 25 lipca 2020

Wieczór Panieński Angeliki

Wieczór Panieński Angeliki

Cześć!
Daaawno nie było reportażu na moim blogu, więc wrzucam! Dzisiaj bardzo fajny, króciutki reportaż z panieńskiego Angeliki. Początkowo miała być to sesja lub voucher, potem był voucher a potem jednak reportaż z imprezki, na który dziewczyny zdecydowały się 20 min. przed imprezą. Spontan najlepszy <3

O wszystkim zdecydowała tak naprawdę pogoda. Byłyśmy tak zdesperowane, że już chciałyśmy robić fotki w deszczu, ale dziewczyny potem imprezowałyby w mokrych sukienkach. Druhna przygotowała dla Angeliki super piknik w stylu boho w pomieszczeniu. Super, nie? Sama chciałabym taką imprezkę! :D

Robiłam zdjęcia tylko na początku a już tyle atrakcji dziewczyny przygotowały, że zazdroszczę!
Angelika w prezencie dostała także mój voucher na sesję zdjęciową i w sumie pierwszy raz widziałam jak ktoś go dostaje. Było mi bardzo miło!

Powiem wam, że w tym roku jakoś dużo panieńskich. Dostałam ostatnio chyba z 5 ofert robienia sesji i reportażu na wieczorze panieńskim, a wcale nie wrzucałam fotek z takiego wydarzenia ostatnio! Cieszę się, że już wszystko się praktycznie odmroziło po kwarantannie i że urządzacie takie imprezy. Lecę się szykować, bo dzisiaj fotki na 18stce, a wam życzę miłego oglądania!

































2 komentarze:

  1. Chyba nie wieczór panieński, a urodziny dla dziesięciolatek �� Ogólnie lubię Twoje zdjęcia, ale te nie mają charakteru, są nijakie. Ale to oczywiście nie Twoja wina!! Pozdrawiam.
    P.S. Szlifuj swoje umiejętności dalej ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od gustu. Ja powiedziałam dziewczynom, że sama chciałabym, żeby ktoś tak się postarał przy zorganizowaniu mojego wieczoru panieńskiego. Miał być styl boho i wyszło super, chociaż gdyby pogoda dopisała i przyjęcie było na dworze, byłoby zapewne jeszcze lepiej! Dzięki za opinię :p

      Usuń