Strony1

sobota, 19 grudnia 2020

Świąteczna sesja zdjęciowa #150

Pozował Olaf z rodzicami

Cześć!
Święta coraz bliżej, a ja mam dla was jeszcze sporo świątecznych fotek. Dzisiaj mam dla was przeuroczego Olafa, który pięknie się dla mnie uśmiechał. Śliczne zdjęcia wyszły nam na każdej ze scenek!

W tym roku temat świątecznych sesji zdjęciowych ugryzłam trochę inaczej. Przygotowałam trzy kompletne scenki i każda rodzinka mogła skorzystać ze wszystkich scenerii świątecznych. W tym roku pakiety nie różniły się tym czy to będzie sesja rodzinna, dziecięca czy portretowa. Pakiety różniły się ilością zdjęć i dodatkami w postaci wydrukowanych zdjęć i albumów. Myślę, że tak jest lepiej, niż w tamtym roku. 

Przygotowałam zatem trzy świąteczne aranżacje. Dzisiaj opowiem o tej białej, zimowej, bo myślę, że mój mały model wypadł na niej obłędnie! Początkowo miało być na tej scence biało i drewniano. Po pierwszych zdjęciach stwierdziłam, że jednak brakuje tam troszkę choinkowych ozdób i światełek. Pojawiły się książki, prezenty, saneczki z tamtego roku i dużo drewnianych elementów. Skoro na tej scence było sporo książek, to na sesjach oglądaliśmy literki i obrazki, przegryzaliśmy ciasteczkiem i popijaliśmy mleczkiem. Spokojnie, nawet raz nam się nic nie rozlało! Czasem też jeździliśmy na saneczkach. 

Myślałam, że te dwie pozostałe scenki będą lepsze od tej i ta biała będzie tylko jako dopełnienie świątecznych zdjęć z tego roku, ale powiem wam, że fotki na niej wychodziły tak ładne, że nie wiem czy to nie najlepsza scenka. Jeśli miałabym wybrać moje ulubione świąteczne zdjęcia z tego roku, to na pewno sporo z nich to byłyby zdjęcia właśnie z tej białej aranżacji.

Ja już planuję co fajnego przygotować dla was w przyszłym roku, a tymczasem zapraszam na fotki tej rodzinki. Mam nadzieję, że uśmiech Olafa rozbroi was tak jak mnie!

 





















Moja strona na Facebooku:

2 komentarze:

  1. CUDNIE . Te mialam zamiar zrobic scenke z szafa ale nie mogla znalezc szafy :(.Ciesze sie ze Tobie sie udalo :) wyszlo cudnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Szafa po mojej babci! <3 Stoi u mnie studiu cały czas, więc zrobiłam użytek. Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń