Strony1

poniedziałek, 28 grudnia 2020

Świąteczna sesja zdjęciowa #152

Pozowała Oliwia z rodzicami

Cześć!
Mam nadzieję, że u was nadal klimat jeszcze trochę świąteczny, bo mam dla was jeszcze trochę magicznych fotek! Odpuściłam w tym roku publikowanie zdjęć i wpisów w święta, więc w najbliższych dniach będzie u mnie jeszcze świątecznie. Mam dzisiaj dla was piękną sesję rodzinną, przy współpracy z LovelyTutuShop.

Plany na stroje były piękne w tym roku, ale oczywiście wyszło jak zwykle. :D Nie spodziewałam się wielu osób w tym roku, więc nie chciałam zamawiać spódniczek w ciemno. Na początku zapisywały się rodzinki z samymi chłopcami, więc zwlekałam troszkę z zamówieniem. Ostatecznie zamówiłam tylko dwie zielone spódniczki. Pod koniec zapisów pojawiła się Oliwka z mamą, które wcisnęły się w spódniczki LovelyTutu. Cieszę się ja, bo mam super fotki, cieszy się firma, bo śliczne dziewczyny wystąpiły w ich sukienkach i mam nadzieję, że modelki też się cieszą z efektów. Rodzinka przywiozła też piękne stroje ze sobą, więc zdjęcia jak najbardziej udane. 

Cieszę się, że pomimo pandemii w tym roku odwiedziło mnie tyle osób. Wszystko udało się zorganizować bez żadnego zachorowania, przynajmniej ja nie dostałam informacji, że powinnam siedzieć na kwarantannie. Mam nadzieję, że w przyszłym roku nie będziemy musieli się już obawiać o zdrowie i łatwiej będzie ogarnąć temat sesji świątecznych. Wkręciłam się, bo to super pamiątka! 

Dziękuję wszystkim, którzy odwiedzili mnie na tegorocznych sesjach i zapraszam do oglądania! 

Sklep LovelyTutu:
















 Mój Instagram:

Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz