Strony1

poniedziałek, 18 stycznia 2021

Sesja zdjęciowa #156

Pozowała Kornelia i Marcelinka
Cześć!

No to weszliśmy w te sesje noworodkowe z przytupem, chociaż u mnie w głowie teraz sesje zimowe i śnieg. Na razie zostajemy jeszcze w ciepłym studiu, ale obiecuję, że zrobi się tu jeszcze na blogu zimno. Dzisiaj mam dla was sesję noworodkową z małą wisienką w postaci uroczej siostrzyczki. Jeśli wasze maleństwo ma rodzeństwo, to zabierajcie je na taką sesję zdjęciową! 

Tym razem wpadła do mnie cała rodzinka. Świetnie się złożyło, bo starsza siostrzyczka Marcelinka miała ze sobą identyczną spódniczkę jak ta, którą przygotowałam dla nowonarodzonej Kornelki. Te zdjęcia z siostrzyczką są przeurocze!

Oczywiście nie zabrakło tu stylizacji typowo noworodkowych. Praktycznie na każdej sesji noworodkowej wykorzystuję białą misę. Ułożenie w niej dziecka jest proste i przyjemne. Nie udała nam się stylizacja z wiadereczkiem, ale za to mamy bardzo fajne zdjęcia na bean bagu. Tutaj użyłyśmy cudownego serduszka od Many Evenings, które pięknie dopełniło całą różową stylizację.

Rodzinne zdjęcia też wyszły bardzo fajnie, ale żałujemy, że Marcelinka nie chciała już tak fajnie pozować jak na początku. Myślę, że nic straconego i że kiedyś jeszcze nadrobimy piękne rodzinne zdjęcie. Ślę buziaki całej rodzince i życzę dużo szczęścia i zdrówka, a was zapraszam do oglądania!























 Mój Instagram:

Moja strona na Facebooku:

Propsy:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz