Strony1

poniedziałek, 10 grudnia 2018

Sesja zdjęciowa #94

Pozowali Oliwia, Sandra i Mateusz Nowocień

Cześć!
       Tak jak mówiłam ostatnio - przenoszę się na zimę do studia. Dzisiaj mam do pokazania uroczą sesję rodzinną, wykonaną właśnie w studiu. Zdecydowaliśmy się na proste portrety na ciemnym tle i zdjęcia (jak ja to nazywam) pościelowe. Wszystko po to, żeby uchwycić na zdjęciach tą małą księżniczkę.
       Oliwia była bardzo grzeczną modelką. Prawie wcale nie płakała, a nawet zaszczyciła nas uśmiechem. Szczególnie zainteresowana była oczywiście tym dużym świecącym przedmiotem. Rodzice byli szczęśliwi i dumni z córeczki (co z resztą widać na fotkach).
       Sandra i Mateusz ubrani byli klasycznie - biała koszula i jeansy. Oliwia oprócz białych śpioszków miała kilka fajnych opasek i tiulową spódniczkę. Dodatkowo na kilku zdjęciach pojawia się jeden z moich wianków. Oderwałam jeden kwiatek i zrobiliśmy z niego kolejną opaskę, żeby dziewczyny do siebie pasowały. 
       Całą to sesję opisałabym w dwóch słowach -  MEGA UROCZO. Zapraszam na rodzinne sesje zdjęciowe, a w szczególności zapraszam takie maluszki. Zdjęcia to zawsze najlepsza pamiątka takich chwil!

czwartek, 29 listopada 2018

Sesja zdjęciowa #93

Pozowała Klaudia Traczyńska
Cześć!
       Sesje jesienne rzadko mi się udają. Zawsze czekam na kolorowe liście, aż w końcu jest deszcz, zimno, w ogóle nieprzyjemnie i nic z tego nie wychodzi. W tym roku mieliśmy jednak piękną jesień. Tutaj mamy przykład ślicznych, ciepłych, uśmiechniętych fotek w takim klimacie. Pozowała dla mnie Klaudia Traczyńska.
       To właśnie ta dziewczyna była poszkodowana prze nieszczęsną, jesienną pogodę. Na tę sesję umawiałyśmy się chyba już trzeci rok! W końcu się udało i wyszło cudnie! Zdjęcia w sumie bez szczególnego motywu. Chciałyśmy mieć po prostu śliczną Klaudię na tle ślicznej jesieni. Muszę podziękować za pomoc przy sesji mamie Klaudii i chłopakowi (który zresztą załapał się na kilku zdjęciach). 
       Szkoda, że taka kolorowa jesień trwa tak krótko. Dodatkowo szkoła i inne obowiązki jeszcze bardziej utrudniają organizację sesji w tym czasie. Teraz czekam na śnieg i jakieś zimowe sesje. A wy? Miłego oglądania!

czwartek, 15 listopada 2018

Sesja zdjęciowa #92

Pozowała Kinga Guska
Cześć!
       Nareszcie mam czas wrzucić jesienne sesje! Na pierwszy ogień idzie przesłodka Kinia. Z mamą Kingi umawiałam się już rok temu, ale niestety nam się nie udało. Cieszę się, że w tym roku ponownie się dogadałyśmy i wyszły nam śliczne fotki. Oprócz jesiennego klimatu, mamy tutaj jeszcze spełnione życzenie mojej modelki - Kinia chciała lewitować.
       Lewitacja jest magiczna i nie dziwię się, że modelki często o to pytają. Kinga to taka mała księżniczka, więc (jak na księżniczkę przystało) było trochę różu i korona z puszkiem! Posypał się magiczny pył i nie tylko Kinia odleciała, ale też cały stos książek.
       Znalazłyśmy piękne miejsca, żeby zrealizować tę sesję. Najpierw pojechałyśmy na uroczy staw z kładką i altanką na wodzie. Na miejscu znalazłyśmy także dynie! Potem pojechałyśmy szukać kolorowych liści - no i proszę! Cudowny, jesienny klimat nam się zrobił. Dziękuję Kindze za sesję, no i mam nadzieję, że kiedyś się jeszcze zobaczymy! 

poniedziałek, 12 listopada 2018

Chrzest - Melania Kłos

Pozowała Melania Kłos z rodziną
Cześć!
     Takim reportażem z chrzcin to aż żal byłoby się tu nie pochwalić! Robiłam te zdjęcia nowym obiektywem Sigma art f/1.4 35mm. Jestem zakochana. Właśnie tego brakowało mi przy reportażach - jasnego szkiełka. Tym razem zostałam zaproszona do kościoła i na przyjęcie. Robiłam zdjęcia w mojej parafii, więc było mi bardzo miło. 
       Pomimo tego, że nie robiłam zdjęć przygotowań w domu, to nastukałam ich całe mnóstwo! Wstawiam tutaj też sporo, bo nie mogłabym się zdecydować które wybrać spośród poniższych. Dzięki tym wszystkim chrzcinom poznałam już wielu przemiłych ludzi, ale też kilka fajnych lokali. Ten mi się bardzo spodobał, więc chciałam uchwycić go za pomocą detali. Stąd trochę więcej tego typu zdjęć. Teraz czas zbierać doświadczenie z nowym obiektywem w rękach.
       Dziękuję rodzicom za możliwość udostępnienia zdjęć. Mela to przesłodka, grzeczna dziewczynka. Życzę wam wszystkiego dobrego! 

niedziela, 21 października 2018

Sesja zdjęciowa #91

Pozowała Iga Tomanek
Cześć!
       Dobrze jest mieć taką ładną siostrę! Iga będzie pozowała świetnie o każdej porze, w każdych warunkach i zawsze spełni moje fotograficzne zachcianki. Tym razem zaczęło się od nudy w sobotnie popołudnie. Wrzesień był mało zdjęciowy, więc musiałyśmy wymyślić coś fajnego. Plan zaczęłyśmy od sukni. Wiedziałam, że mama gdzieś na dnie szafy trzyma jeszcze swoją suknię ślubną. Taką sesję próbowałyśmy robić jakieś 2 lata temu, ale wszystko poszło nie tak jak chciałam i zdjęcia nie ujrzały światła dziennego. Teraz tę samą sukienkę zabrałyśmy do lasu.
       Miałam super modelkę, super stylizację i super motyw. Wzięłyśmy ze sobą białą farbę i Iga troszkę się pobrudziła. Brakuje mi jeszcze zdjęć na mchu (planowałam takie), ale robiło się ciemno i zimno, więc musiałyśmy się zwijać. Zrobiłam też Idze trawiasty wianek, ale niestety nie wzięłam go z domu.
       Sesje z moją siostrą są dokładnie takie - szybkie, krótkie, nieogarnięte, ale efektowne. Ona pewnie nie raz się jeszcze tutaj pojawi, więc mam nadzieję, że wam się spodoba. Miłego oglądania! 

czwartek, 27 września 2018

Chrzest - Mikołaj Kaczor

Pozował Mikołaj Kaczor z rodziną
Cześć! 
       Przyszedł czas na chrzcinowe fotki Mikołaja. Powiem szczerze, że nie mogłam się doczekać tego reportażu, ponieważ chciałam przetestować nowy obiektyw. Przeczuwałam, że 85mm to może być za dużo przy takich zdjęciach, ale chciałam to sprawdzić zanim zdecydowałam się na inny obiektyw. Teraz jestem szczęśliwą posiadaczką Sigmy art 35mm f/1.4 i już się nie mogę doczekać się kolejnych chrzcin, żeby ją przetestować. To dopiero będą fotki! Muszę też wspomnieć, że to były pierwsze chrzciny, na które nikt nie musiał mnie podwozić. Od teraz będę mobilnym fotografem. :D 
       Jak widać, ten chrzest będzie mi się kojarzył mega pozytywnie. Mikołaj grzecznie spał, nawet kiedy ksiądz polewał mu głowę wodą święconą. To chyba mój najmłodszy model! Po mszy udaliśmy się na poczęstunek do szkoły w Rzeczniowie. Na talerzach czekały serwetki ze zdjęciem Mikołaja. Uwielbiam takie detale. Świetnie wyglądają na zdjęciach. Oprócz niezliczonej ilości uśmiechów gości złapałam na zdjęciach też dzieciaki na placu zabaw, czyli wszystkie chrzcinowe zdjęcia odhaczone! 
       Dziękuję rodzince za możliwość udostępnienia zdjęć i życzę wszystkiego dobrego! Rodziców, którzy dopiero planują chrzciny, zapraszam do współpracy. 

niedziela, 23 września 2018

Sesja zdjęciowa #90

Pozowała Kornelia Strojny
Cześć!
       Miała być prosta sesja w ładnym miejscu, z jeszcze ładniejszą Kornelią, a wyszło znowu po mojemu. Nie to, żebym miała coś przeciwko (albo moja modelka). Pewnego wrześniowego popołudnia chciałyśmy się spotkać z Kornelią na fotki. Tego dnia trochę wcześniej padało, a i godzinę przed sesją szła na nas jakaś ciemna chmurka. Miałyśmy już odwoływać, ale stwierdziłyśmy, że zrobimy co możemy i będziemy uciekać. Głównym celem były żółte mimozy. Dużo ich w mojej miejscowości i co roku mam ochotę na sesję z nimi. Tym razem zamiast sukienki wybrałyśmy szarą bluzę. Wyszło fajnie, szczególnie przez to, że użyłam nowego obiektywu. Jestem zakochana w tym szkiełku!
       Kornelia miała też ze sobą sukienkę, więc zrobiłyśmy fotki też w innym miejscu. Pod sam koniec sesji zza ciemnej chmury wyszło piękne słoneczko i mamy dzięki temu cudne fotki z koszykiem jabłek. Ciężko było zdecydować się na jedno zdjęcie sesji!
       Dziś pierwszy dzień kalendarzowej jesieni, więc zapraszam na jesienne sesje zdjęciowe. Dopóki pogoda dopisuje musimy jeszcze trochę pofocić. Wiosną czeka mnie matura, więc ciężko będzie o jakieś sesje zdjęciowe. Mam nadzieję, że zdjęcia Kornelii to wystarczająca zachęta!