Strony1

niedziela, 28 lutego 2021

Sesja zdjęciowa #164

Pozowała Julka

Cześć!

Ostatnio było u mnie na blogu trochę chłodno, więc dzisiaj zdecydowanie podkręcam temperaturę. Mam dla was cudowną, ciepłą, kobiecą sesję bieliźnianą w wannie! Pozowała oczywiście moja kochana Julka. My zawsze razem eksperymentujemy, więc dzisiaj będzie całe mnóstwo niezwykłych zdjęć. Zapraszam!

Wanna kurzy się u mnie od setnej sesji zdjęciowej. Postanowiłam sobie, że skoro już ją mam, to chcę jeszcze jej użyć. Ty razem sesja w domowych warunkach, więc była kąpiel na sucho, ale właśnie tak chciałam. Piękna dziewczyna w pięknej bieliźnie i cudowny klimat, który dały nam świece. Do tego wszystkiego wszędzie białe prześcieradła (chociaż nie polecam czyszczenia ich z rozlanego wosku :D). 

Chciałabym, żebyście poczuli taki gorąc i wilgoć łazienki po kąpieli oglądając te zdjęcia. Używałyśmy pryzmatu i przezroczystej folii, żeby rozmyć płomień świec i uzyskać efekt takiego zaparowanego obiektywu. Miałyśmy też gazetę (gość niedzielny swoją drogą :D), piwonię i ładnego drina. No wyszło zacnie moim zdaniem!

Moje zdjęcia są z reguły jasne, estetyczne, dobrze doświetlone i generalnie staram się robić poprawne zdjęcia. Zajęcia z fotografii trochę zmieniły moje myślenie i zachęciły mnie do eksperymentów. M.in. do używania niezwyczajnego światła, do kombinowania z efektami i ujęciami. Na tej sesji próbowałyśmy nowych rzeczy, ale pozostałyśmy w moim stylu, więc wyszło idealnie. Teraz przez Julkę mam ochotę na jeszcze więcej sesji bieliźnianych!

Mam nadzieję, że my kobietki będziemy coraz bardziej odważne i otwarte. Myślę, że wiele z nas myślało kiedyś o takiej sesji. Podziwiamy te wszystkie dziewczyny w bieliźnie, ale same trochę byśmy się wstydziły. To jest przepiękna i grzeczna sesja kobieca. Mam nadzieję, że będę mogła zrobić takich więcej.

A teraz do panów - wiecie co jest za tydzień? Yhym, 8 marca! Jeśli chcecie, żeby wasza wybranka poczuła się pięknie i kobieco, to może to jest właśnie idealny pomysł na prezent? Buziaki i do zobaczenia na sesji. ;)

















































Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz