Strony1

sobota, 14 maja 2016

Sesja zdjęciowa #21


Pozowała Weronika Przewłoka i Iga Tomanek

Cześć!
       Jak ja uwielbiam wiosnę! Dzięki opublikowaniu bloga na facebook'u zgłosiło się do mnie kilkanaście osób. Mam zaplanowane jakieś 12 sesji ! Świetne uczucie, dziękuję wam! 
       Weronika jest pierwszą z tych osób i tym samym otwiera moje hmmm jak to nazwać, sesje z innymi modelami niż moje rodzeństwo. :D Weronika przyjaźni się z moją siostrą, więc się dobrze znamy. Ile zabawy było przy tej sesji! Nigdy nie zapomnę przebieranek w polu i tych krzyków ,,a gdzie mój drugi but?!". Dziękuję Ci śliczna i liczę na więcej :*
       Próbowałyśmy lewitacji na zdjęciach (zdj. nr. 14), ale trochę nie wyszło i będziemy próbować dalej. :) Kupiłam ostatnio także nowe wianki, ale o tym więcej w backstage'owym poście, który niedługo się pojawi.




























6 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia, najbardziej podoba mi się to, na którym skaczesz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladne i delikatne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne. Jak zawsze zresztą. :D

    viveere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne. Czy mogłabyś mi zrobić taką sesję?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie na facebook'u :)
      https://www.facebook.com/tomankowa

      Usuń