Strony1

poniedziałek, 25 lipca 2016

Sesja zdjęciowa #28

Pozowała Ola Pastuszka
Cześć!
       Dziś będzie wyjątkowo mało zdjęć, bo na sesji zaliczyłyśmy wpadkę. Konkretnie rozładował mi się aparat. Głupi błąd, więcej go nie popełnię. Miałyśmy powtórzyć/dokończyć tę sesję, ale obie byłyśmy zbyt zajęte. Przerobiłam tyle, co mam i oto efekty.
       To już moja druga sesja z Olą i zapewne nie ostatnia. Postawiłyśmy na dziewczęce zdjęcia z balonami. Już kiedyś robiłam zdjęcia z balonami (KLIK), więc chętnie przystałam na ten pomysł. Szkoda, że nie dokończyliśmy zdjęć. Myślę, że wyszłyby całkiem fajne pstryki. Dziękuję Oli za piękne pozowanie i zapraszam do oglądania. 












A tu pstryk ze snapa, już po rozładowaniu aparatu. Kiedy chcesz robić zdjęcia, a nie masz czym :D



1 komentarz:

  1. Te balony robią teraz furrorę :D
    Ja też mam już kupione tylko napompowac i iść na zdjęcia ;D

    Mogę poprosić o kliknięci u nie w poście? :)

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/07/sammydress-recenzja-i-lookbok.html

    OdpowiedzUsuń