Strony1

środa, 31 sierpnia 2016

Sesja zdjęciowa #32

Pozował Igor Nachyła

Cześć!
       Dziś sesja, jakiej jeszcze nie było na moim blogu. O sesje zdjęciową Igora poprosiła mnie jego starsza siostra, której już kiedyś robiłam zdjęcia. Od razu spodobało mi się jak Julia do mnie napisała. Miała pomysł, miejsce, ogólnie wszystko zaplanowane. Zaskoczeniem dla mnie było to, że tym razem miałam zrobić też zdjęcia Igorowi. To 5-letni chłopczyk, który uwielbia piłkę nożną. Przyznam, że obawiałam się trochę tej sesji, bo zazwyczaj robię delikatne, dziewczęce portrety, a tym razem miałam zrobić energiczne, żywiołowe zdjęcia 5-latka. Teraz myślę, że moje obawy były bezsensowne.
       Zaskoczyło mnie, że Igor na prawdę był chętny do zdjęć. Pytałam go, czy na pewno chce kontynuować zdjęcia chyba ze dwadzieścia razy. Jasne, że troszkę się wstydził, ale wystarczyło parę minut rozmowy i żartów dla rozluźnienia atmosfery. Świetnie mi się pracowało z Igorem, zostaliśmy ziomeczkami! 
       To pierwsze moje zdjęcia ,,sportowe". Jestem ciekawa waszej opinii. Po sesji na boisku poszliśmy jeszcze na plac zabaw. Igor nawet chciał się przebrać do innej scenerii zdjęć. Jestem z niego dumna. Zapraszam do obejrzenia naszych wyczynów i życzę wszystkiego najlepszego z okazji dnia blogów innym bloggerom. :)






























1 komentarz:

  1. Co za świetny pilkarz! moglaś wysłać zdjęcia takie gdy był konkurs z Euro 2016! :)

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń