Strony1

wtorek, 11 października 2016

Sesja zdjęciowa #33

Pozowały Natalia Cukierska i Kasia Cukierska

Cześć!
       Ci, którzy mają mnie na Snapchat, wiedzą, że sesje miałam wstawić już w piątek. Nie wiedziałam, że sama obróbka zajmie mi tyle czasu. Z tych prawie 4 dni siedzenia nad zdjęciami wyszło 50 świetnych ujęć!
       Sesja (jak zwykle) zaplanowana była szybko i spontanicznie. Koleżanka zadzwoniła do mnie, że ma śliczną, niebieskooką blondynkę, która chciałaby sesję i za 3 dni wyjeżdża. Na miejscu okazało się, że Natalia jest rzeczywiście wyjątkowo ładną dziewczynką. Na zdjęciach towarzyszyła nam mama Natalii i jej śliczna siostra cioteczna Kasia, która też później nabrała ochoty na zdjęcia. Nawet mama skusiła się na parę ujęć z dziewczynkami. 
       Od dawna chodził za mną pomysł, na zdjęcia nad stawem, więc udałyśmy się do miejscowego gospodarstwa agroturystycznego. Nawet nie wiedziałam, że w okolicy mam tak ładne miejsca! Na pewno wybiorę się tam raz jeszcze, może nawet niedługo, zanim liście opadną z drzew. Wyszły z tego bardzo różnorodne zdjęcia. Ciągle się przebierałyśmy, kombinowałyśmy. Jestem mega zadowolona z efektów. 
       Przez szkołę i inne obowiązki dawno nie robiłam sesji. Przegapiłam wszystkie ciepłe dni września. Nadeszła jesień. Mam trochę planów, a tu zaraz nadejdzie zima. Pomimo to zapraszam na sesje jesienne, muszę maksymalnie wykorzystać tę piękną porę roku, póki jest.
       


















































Mój Snapchat @tomankowa 

3 komentarze:

  1. Ale miałaś prześliczne modelki! Ta blondyneczka to cud miód, pewnie za kilka lat będzie profesjonalną modelką ;) A portrety w wianuszku naprawdę mnie urzekły *_*
    Pozdrawiam,
    https://xgetflowx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń