Strony1

środa, 29 listopada 2017

CHRZEST - Wojciech Pisarek

Pozował Wojciech Pisarek z rodziną
Cześć!
       Kilka dni temu miałam okazję uczestniczyć w Chrzcie Świętym małego Wojtka. To już druga taka uroczystość, na której robiłam zdjęcia. Czułam się troszeczkę pewniej niż za pierwszym razem, ale wiadomo, stres był. Wstawiam tylko kilkanaście zdjęć z ponad 200. Wszystkie mi się podobają. Jestem z siebie dumna. Wciąż idę na przód!
       Tym razem Chrzciny odbyły się niedaleko mojej miejscowości, więc zdecydowałam się od razu. Tak jak poprzednio, zaczęliśmy od zdjęć w domu. Mieliśmy okazję porozmawiać i wypić herbatkę. Maluszek sporo spał i prawie w cale nie płakał. Na zdjęciach z gośćmi nawet często spoglądał w obiektyw - model idealny. 
       Dziękuję rodzicom za możliwość zrobienia tych fotek i udostępnienia ich na blogu. Najlepiej uczymy się próbując. Trzymajcie kciuki, żeby szło mi coraz lepiej! Zapraszam na fotki! :)



















4 komentarze: