Strony1

niedziela, 17 grudnia 2017

Sesja zdjęciowa #65

Pozowały Dorota Pryciak i Natalia Okrutna

Cześć!
       Bardzo dobrze wspominam sesję z dziewczynami, chociaż padał deszcz. Dziewczyny poznałam 3 godziny przed sesją, chociaż wcześniej obserwowałam je np. na instagramie. Kiedy zobaczyłam je takie wyszykowane na sesje to wiedziałam, że fotki będą super. Po za tym byłam zadowolona, że wyglądają prawie identycznie. Pojechałyśmy na zdjęcia ponownie na wzgórze zamkowe w Iłży.
       Dziękuję Dorocie za przygotowanie wianków, bo jak się okazało ma ona sporo takich rekwizytów u siebie. Dziewczyny postawiły na czarne sukienki i mocny makijaż. Wyglądały bosko. Śmiałyśmy się, że tak na czarno księżniczkami może nie będą, ale mogą być zamkowymi czarownicami. Skoro zamek jest na wzgórzu to mamy fotki z super widokami. 
       Niedługo po tej sesji spotkałam się z dziewczynami jeszcze raz, ale to zobaczycie wkrótce. Dziękuję dziewczynom za świetne fotki i za wspólne śpiewanie Whitney Houston i Celine Dion w samochodzie. Zapraszam do oglądania!
































1 komentarz: