Strony1

piątek, 19 stycznia 2018

Sesja zdjęciowa #70

Pozowali Julia Trybuła i Konrad Kustrzepa

Cześć!
       Dziś wrzucam romantyczną sesję z okazji kolejnej rocznicy związku Julki i Konrada. Umówiliśmy się, że chcemy aby to nie były zwykłe zdjęcia pary, ale aby na fotkach uwiecznić ich wspólną pasję - czytanie. Poszliśmy w trochę mroczne klimaty, las, trochę lewitacji i ta cudna lampa naftowa!
       Pożyczyłam tą lampę od koleżanki i zrobiłam z nią dwie sesje zdjęciowe. To jest pierwsza. Rekwizyt świetnie pasował do naszych zdjęć. Do tego użyliśmy starych książek, skrzynki, no i oczywiście prezentu dla Julki, czyli niebieskiej róży zamkniętej w pudełeczku.
       Było już jesiennie, chłodnawo, a moi modele dzielnie zmieniali stylizacje. Ubrania nie grały większej roli, po prostu chcieliśmy mieć różnorodne zdjęcia. Wyszło sporo fotek, bo dużo mi się podobało. Po za tym trochę się najeździliśmy. Mamy zdjęcia chyba z 4 miejsc. 
       Jestem pewna, że spodoba wam się ta sesja, bo miło się patrzy na taką ładną parę. Zapraszam zakochanych na sesje zdjęciowe i życzę miłego oglądania!















































5 komentarzy:

  1. Niesamowicie urocza sesja :) Najbardziej podobają mi się zdjęcia z lampą oraz te ostatnie w oknach - są naprawdę czadowe :D
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, mi też się bardzo podobają te z lampą!

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia :) ciekawe pomysły :) A czy światło widoczne w środku kadru na pierwszych zdjęciach, u pary siedzącej na skrzyni, to efekt obróbki?

    OdpowiedzUsuń