Strony1

niedziela, 11 lutego 2018

Sesja zdjęciowa #71

Pozowała Małgorzata Prokop
Cześć!
       Ostatnio miałam mniej czasu na zajmowanie się sesjami i już trochę stęskniłam się za jakimś porządnym plenerem. Dodaję więc dzisiaj jedną z jeszcze jesiennych sesji zdjęciowych. Pora się trochę ruszyć i porobić fotek póki jeszcze jest śnieg!
       Cieszyłam się na tą sesję, bo nareszcie mogłam zrobić naprawdę jesienne fotki. Liście były już dość kolorowe, a jeszcze nie wszystkie opadły z drzew. Co roku jakoś omija mnie ten moment i nie mam jeszcze pięknych zdjęć jesienią. Zrobiłam dla Małgosi jesienny wianek i wyruszyłyśmy do lasu. To był nasz główny motyw. Kiedy moja modelka przebierała się w czarną sukienkę, ja z siostrą (moją kochaną pomocniczką) poszłyśmy obejrzeć teren. Znalazłyśmy fajne krzaczory i młode choinki. Koniecznie musiałam zrobić w nich zdjęcia, bo takie kadry chodziły mi wtedy po głowie.
       Fotki wyszły bardzo klimatycznie. Czarna sukienka pasowała do każdego motywu. Lubię te zdjęcia, szczególnie pod względem technicznym. Rozmyte igły czy inne rośliny zrobiły bardzo ładne tło. Na koniec zrobiłyśmy jeszcze kilka zwykłych, ciepłych zdjęć w różowym sweterku. Małgosia ślicznie się na nich uśmiecha, prawda? Zapraszam na fotki!





































2 komentarze: