Strony1

środa, 21 marca 2018

Sesja zdjęciowa #76

Pozowała Iga Tomanek i Sylwester Tomanek

Cześć!
        Sesja idealna na pierwszy dzień wiosny, prawda? Wykonana w ostatnią sobotę. Sorry, taki mamy klimat! :D Stwierdziłam, że pogoda dała mi drugą szanse na zrobienie jakiś zimowych zdjęć, bo zimą mi się nie udało. Cały ten okres przechorowałam, nie było śniegu albo nie było czasu. Ostatni weekend spędziłam zatem bardzo zdjęciowo.
       Pierwsza część sesji, to szybka sesja z moją siostrą. Dawno nie robiłyśmy nic razem, a w dodatku jest modelką, którą najszybciej zorganizuję. Przygotowania zaczęłyśmy od przeszukania bezdennej szafy mojej mamy. Znalazłyśmy śliczną, czarną sukienkę. Dobrałyśmy do tego jakąś ozdobę na głowę i duży zegar. Wiadomo jakie są sesje zimowe - zimno, zimno, nie można otworzyć oczu bo za jasno i zimno. Fotek nie jest dużo, więc uzupełniłam post jeszcze innymi fotkami.
       Po krótkiej sesji z siostrą wyszliśmy z rodzeństwem jeszcze trochę na śnieg. Ja wzięłam aparat, dzieciaki sanki i poszliśmy się przejść. Było dużo śmiechu, śniegu w butach i całkiem fajne fotki.
       Jak wam się podobają takie zdjęcia. Dziś taka luźniutka sesja, nie długa i całkiem ładna. Mam nadzieję, że się przyjmie. Życzę wam cieplutkiej wiosny! 






















1 komentarz:

  1. Piękne zdjęcia, bardzo mi się podoba ten pomysł z zegarem :D
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń