Strony1

sobota, 30 marca 2019

Chrzest - Tadeusz Gołąbek

Pozował Tadeusz Gołąbek z rodziną
Cześć!
       W tym przedmaturalnym okresie przybywam z jednym z moich ostatnich reportaży. Najczęściej robię zdjęcia na chrzcinach, więc wklejam kolejne takie zdjęcia. Mam nadzieję, że wam się spodobają i wypełnią trochę tą moją fotograficzną pustkę na blogu.
       Pierwszy raz robiłam zdjęcia w tym kościele, co wiązało się z małym stresem. Miło mi jednak, że już osoby spoza mojej najbliższej okolicy dostrzegają moją fotografię i zapraszają mnie na sesje lub reportaże. Kościół bardzo mi się spodobał. Tak samo jak restauracja, w której odbyło się przyjęcie. 
       Nie obyło się jednak bez wpadek. Zawsze do miejsc, w których robię zdjęcia, dojeżdżam samochodem z włączonym GPS-em na telefonie. Tym razem, będąc w środku miasta, mój telefon postanowił odmówić posłuszeństwa, więc trochę pobłądziłam. Dzięki pomocy przechodniów spóźniłam się jedynie kilka minut. Czy kolejnym gadżetem potrzebnym mi w fotografii, w który muszę zainwestować, będzie nawigacja? :D 
       Dziękuję rodzince za pozwolenie na wrzucenie kilku zdjęć. Życzę samych najlepszych chwil z Tadkiem. Buziaki!





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz