Strony1

wtorek, 11 czerwca 2019

Sesja zdjęciowa - konkurs z Dnia Kobiet #99

Pozowała Patrycja Kita
Cześć!
      W marcu ogłosiłam swój pierwszy konkurs na Tomankowa Photos. Zorganizowałam z okazji Dnia Kobiet losowanie. Nagrodą była dowolna sesja zdjęciowa dla jednej z pań. Zdjęcia wygrała piękna Patrycja Kita. Dlaczego dopiero teraz dodaję sesję zdjęciową? W tym roku pisałam maturę i ustaliłyśmy z Patrycją, że odłożymy tę sesję zdjęciową na maj. Myślę, że to dobra decyzja, bo w maju wszystko kwitnie.
       Docelowym miejscem sesji była biała łąka, którą mijałam kiedyś po drodze. Okazało się, że to dmuchawce, ale i tak fajnie wykorzystałyśmy to miejsce. Po drodze zrobiłyśmy jeszcze zdjęcia przy białym drzewie i w szuwarach. Trafiliśmy tam przypadkowo, więc całkiem nam się poszczęściło. Robiliśmy też zdjęcia przy bramie i różowym drzewie, więc objechaliśmy sporo miejsc. 
       Podobają mi się te zdjęcia. Jest dużo zieleni i delikatne światełko. Patrycja to bardzo ładna dziewczyna, więc pracowało nam się świetnie! 
       Cieszę się, że tak dużo osób wzięło udział w konkursie. Dzięki temu wiem, że lubicie to co robię. To nie jest ostatni taki konkurs. Bądźcie na bieżąco na mojej stronie na facebooku i instagramie @tomankowa. Dziękuję Patrycji i zapraszam na zdjęcia!






























Moja strona na Facebook'u

Mój Instagram

8 komentarzy:

  1. Przepiękne ujęcia i modelka ! Wow <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia i modelka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze świetne zdjęcia ! :)

    Pozdrawiam,
    Łukasz

    ---
    www.lukaszknopfoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne te zdjecia ! To niesamowite, jak u ciebie z sesji na sesje widać postępy, serio jest mega <3 mam nadzieje, że kiedyś nam wyjdzie ta wspólna sesja !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, zawsze mnie motywujesz <3 Wybieram się do Warszawy na studia, więc na pewno znajdę dla ciebie czas!

      Usuń