Strony1

wtorek, 2 lipca 2019

Sesja zdjęciowa #101

Pozowała Anna i Julia Kopeć

Cześć!
       Pod koniec maja ogłosiłam na swojej stronie i instagramie, że potrzebuję modelki i modela do krótkiej, darmowej sesji zdjęciowej. Potrzebowałam konkretnych zdjęć i szukałam ochotników. Pokazywałam już po jednym zdjęciu z tych sesji, ale przyszedł czas, żeby pochwalić się całą sesją. Teraz mogę opowiedzieć o tym trochę więcej.
       Jednym w wymagań do mojego portfolio na studia było zrobienie 5 zdjęć na określony temat. W tym roku komisja rekrutacyjna wybrała temat: MOJE MIEJSCE. Postanowiłam zrobić serię zdjęć, które przedstawiają różne części domu, ale usytuowane są w lesie. Ania miała za zadanie pozować pisząc list w pokoju". Myślę, że wybrałam odpowiednią osobę. Oceńcie sami. Innymi zdjęciami związanymi z tym tematem podzielę się w innym poście.
       Sesja było stosunkowo dość krótka. Robiłyśmy zdjęcia w jednym miejscu, delikatnie tylko zmieniając położenie niektórych rekwizytów. Stylizacja też nie była mocno wymagająca. Ania przywiozła dwie śliczne sukienki, które idealnie pasowały do takiej romantycznej scenerii. 
       Ania oprócz sukienek przywiozła ze sobą siostrzyczkę! Julia miała pomagać nam w zdjęciach, ale w końcu zachęciłyśmy ją do pozowania. Bardzo spodobały mi się ich wspólne fotki. Są takie naturalne, słodkie i radosne. Fajne dziewczyny do mnie przyjechały!
       Dziękuję dziewczynom, że taki kawał jechały do mnie na zdjęcia, a was zapraszam do oglądania!
       



























PS. Trochę się nazwoziłam tych rzeczy do lasu w maju. Oczywiście wszystkie zastały zabrane! Ciekawa jestem czy ktoś przyjrzał się lampce. To kosz na śmieci nałożony na szklany wazon. Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma. :D

Moja strona na Facebooku:

2 komentarze:

  1. Pięknie ! Bardzo fajna obróbka zdjęć :)

    Pozdrawiam,
    Łukasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie wszystkim się podobają takie nienasycone kolory ;)

      Usuń