Strony1

piątek, 5 lipca 2019

Bal Gimnazjalny - Lipsko 2019

 


Cześć!
       Jest już lipiec, więc oficjalnie mamy upragnione wakacje. Trwa sezon ślubów i innych przyjęć, ale nie zabrakło w tym roku również czerwcowych balów pożegnalnych. W tym roku miałam przyjemność uczestniczyć w Balu Gimnazjalnym w Lipsku. W związku z tym, że gimnazjum przestaje istnieć, był to chyba mój ostatni bal gimnazjalny. Teraz będą organizowane bale ósmoklasisty!
       Na ostatnich imprezach tego typu, na których robiłam zdjęcia, nie było tak dużo gości. Tym razem w balu uczestniczyły trzy klasy gimnazjalne. Myślałam, że to będzie wyzwanie, ale wszystko poszło gładko. Wyszło 380 zdjęć i myślę, że nikt nie został pominięty.
       Muszę pochwalić wystrój, a szczególnie dekoracje z żywych kwiatów. Z tego co wiem, żadna florystka nie przyłożyła do tego ręki. Wszystko zrobili uczniowie. Girlanda z róż na ściance była obłędna!
       Fotografowanie uroczystości to praca ewidentnie dla mnie. Uwielbiam patrzeć na tych wszystkich wystrojonych i uśmiechniętych ludzi. Wyglądaliście ślicznie! Tylko wydaje mi się, że nieźle przytyję od tych tortów i pysznych obiadków. :D
       Dziękuję za pozwolenie na publikację kilku fotek. Niech ludzie zobaczą jak się bawi gimnazjum w Lipsku! Zapraszam na oglądnie zdjęć i życzę wszystkim uczniom powodzenia w szkołach średnich!















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz