Strony1

środa, 11 września 2019

Sesja zdjęciowa #107

Pozowała Iga Tomanek

Cześć!
       Na umilenie wieczoru wrzucam moje pierwsze nocne zdjęcia. Jest to sesja nie byle jaka, bo przed moim obiektywem stanęła ponownie moja siostra. Zdecydowanie za rzadko robimy razem sesje zdjęciowe, prawda? Ja, siostra i przyjaciółka to najlepsza ekipa, ale zawsze przydarzają się nam jakieś przygody. :D
       Zdjęcia nocne są małym wyzwaniem. Kiedy nie ma wystarczającej ilości światła, zdjęcia są słabej jakości. Wiem, że te zdjęcia nie są idealne, ale nie powstrzymało mnie to przed spróbowaniem czegoś nowego. Szczególnie w takim fajnym miejscu. 
       Oprócz nocnych zdjęć w mieście chciałam zrobić zdjęcia na podziemnym parkingu. Najpierw udałyśmy się na dach parkingu, żeby zobaczyć ostatnie promienie zachodzącego słoneczka. Koniecznie zobaczcie jakie zdjęcia zrobiłyśmy zanim nas wyproszono. :D Nie jestem tym faktem zaskoczona. Gdyby można było robić tam zdjęcia, pewnie mnóstwo osób pospadałoby z tego parkingu. Na szczęście ochroniarz był w porządku i bardzo nas nie okrzyczał. Kilka zdjęć mam, więc jestem zadowolona.
       Do kolejnych zdjęć szukałyśmy wszystkiego co świeci w promieniu kilometra. Chodziłyśmy po mieście i robiłyśmy fotki z nocnymi światłami. To była bardzo cieplutka, lipcowa noc, więc bardzo miło wspominam ten wieczór.
       Doskonale wiem, gdzie popełniłam błędy i obiecuję, że kolejna taka nocna sesja pojawi się na blogu, kiedy już będę używać lepszych programów do obróbki. Jednak cieszę się z tych zdjęć, bo zawsze bałam się robić zdjęcia po zmroku. Mam nadzieję, że spodoba wam się taki klimat. Miłego oglądania! 
       























2 komentarze: