Strony1

poniedziałek, 20 stycznia 2020

Chrzest Święty – Szymon Grobelski

Pozował Szymon Grobelski z rodziną

Cześć!
Ostatnio na bloga wrzucałam same sesje ze względu na mini sesje świąteczne, więc dzisiaj publikuję chrzciny. Nie byle jakie, bo wydaje mi się, że jedne z lepszych jakie zrobiłam. Złożyło się na to kilka czynników: piękna, jesienna pogoda (tak, to zdjęcia jeszcze z października!); przepiękny, jasny lokal i nowe umiejętności w lightroomie i photoshopie.

Zdjęcia zaczęłam od przygotowań. Szymek miał dobry humorek, wszystkie rzeczy były fajnie dobrane kolorystycznie, dużo światła dziennego – idealnie. Tutaj mała wskazówka dla rodziców 
zadbajcie o nakrycie łóżka, na którym będziecie ubierać maluszka. Jakaś ładna narzuta lub mięciutki, duży kocyk będą wyglądały lepiej niż codzienna wzorzysta pościel. Te zdjęcia w dużej mierze wyglądają tak czysto i elegancko ze względu na tło. 

To były chyba moje czwarte chrzciny w Ostrowcu Św. Co ciekawe, za każdym razem jestem w innym kościele i w innym lokalu. W Willi Imperium zakochałam się od razu. Duże, jasne wnętrze, piękny wystrój, plac zabaw, super miejsca do zdjęć. Nie wypowiem się na temat jedzenia, bo zwyczajnie nie pamiętam. Pamiętam natomiast że bardzo dobrze robiło mi się tam zdjęcia.

Nie będę się więcej rozpisywać. Pooglądajcie zdjęcia, bo jest co oglądać. Wysyłam buziaki Szymkowi i rodzicom i życzę wam miłego wieczoru!






































Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz