Strony1

czwartek, 2 stycznia 2020

Połowinki – Sienno 2019


Cześć!
Witajcie w nowym 2020 roku! Wszyscy już zdrowi po sylwestrze? Pytam, bo mam dla was dzisiaj kolejną imprezę. Połowinki (lub inaczej półmetek) to bal organizowany na przełomie października i listopada w liceach. Cieszę się, że to właśnie moje liceum mnie zaprosiło. 

Na początku kilka przemówień, oficjalne otwarcie, przypomnienie uczniom, że są już w połowie swojej drogi do matury. Następnie obiad i zabawa taneczna do późnej nocy. Cieszę się, że mogę pracować na takich imprezach, bo to takie małe studniówki. Ciągle nabieram doświadczenia.

Cieszę się z tych zdjęć, wyszły bardzo dobrze pomimo delikatnie zielonkawego światła jakie spotyka się zazwyczaj na salach gimnastycznych. Zdjęcia w takich cieplejszych tonach pasują do bordowych materiałów i srebrnych elementów wykorzystanych w dekoracji.

Powiem szczerze, że sala wyglądała imponująco. Myślę że moje połowinki wyglądały gorzej, a już na pewno moje zdjęcia z połowinek. Wszystkie robione po ciemku telefonem. Warto wziąć fotografa na połowinki? Odpowiedzcie sobie sami. ;) Miłego oglądania! 





















 















Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz