Strony1

wtorek, 21 kwietnia 2020

Sesja zdjęciowa przez WhatsApp #125

Pozowała Pali

Cześć!
Taka ładna wiosna, a tu trzeba siedzieć w domu. Myślę, że wszyscy są trochę przygnębieni. Ja też wolałabym chodzić na studia, a przede wszystkim robić wiosenne sesje zdjęciowe. Ostatnio wśród fotografów zrobiło się modne robienie sesji przez messenger. Najpierw się z tego śmiałam, a potem postanowiłam spróbować.

Paulina mieszka w Warszawie. Rzadko się widujemy, a lubimy razem robić fotki, więc umówiłyśmy się na naszą specyficzną sesję. Na WhatsAppie jakość była całkiem niezła, więc wszystko się udało. Nie zrobiłyśmy dużo zdjęć, bo nie wiedziałyśmy jak to do końca wyjdzie. Przygotowałam kilka przedmiotów, z których układałam tło do zdjęć, ale i tak moim zdaniem najładniejsze wyszło to z kwitnącą wiśnią. Wiadomo, kwiatki na zdjęciach zawsze wyglądają dobrze. 

Dobra wiadomość jest taka, że od wczoraj możemy rekreacyjnie przebywać w parkach, lasach, itp., więc fotografowie mogą robić plenery z czystym sumieniem (i z zachowaniem wciąż obowiązujących środków ostrożności). Został nam jeszcze jakieś 1,5 tygodnia kwitnących drzew, więc zapraszam! No chyba, że ktoś ma ochotę popozować na WhatsAppie jak Paulina. ;)













Moja strona na Facebooku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz