Strony1

piątek, 14 sierpnia 2020

Chrzest Święty Zuzi

Pozowała Zuzia z rodziną

Cześć!
Sama aż się dziwie jak dawno nie było u mnie chrzcin. Ostatni post chrzcionwy jest z lutego! No ale wszyscy doskonale wiemy dlaczego ostatnio mało takich imprez. Ale spokojnie, w sierpniu nadrobię wszystko. Zaplanowanych sesji i reportaży mam mnóstwo, a roboty przy komputerze jeszcze więcej.

Chrzest Święty Zuzi odbył się w kościele w Solcu nad Wisłą. Pierwszy raz robiłam tam zdjęcia. Bardzo łady kościółek, jaśniutki i przyjazny zdjęciowo. To widać po kolorkach tego reportażu, której są totalnie w moim stylu. Właśnie taki efekt chciałabym osiągać na swoich zdjęciach.

Fotki rodzinne robiliśmy już na przyjęciu, w Domu Weselnym Alicja w Kałkowie. Nie miałam okazji zwiedzić całego obiektu dokładnie, ale doceniam prześliczny ogródek. Ostatnio kiedy robiłam tu zdjęcia było mocne słońce i musieliśmy się chować po cieniach. Tym razem słonko za chmurami, więc śliczne, rodzinne fotki na dworze nam wyszły.

Robiłam zdjęcia na mszy i kilka fotek na przyjęciu. Zazwyczaj zostaję na przyjęciach do tortu, ale mogę wpaść do was, tak jak tutaj, tylko na początek przyjęcia. Ja nie mam u siebie żadnych pakietów, ustalam cenę zgodnie z waszym oczekiwaniami, więc możliwe są różne opcje. Piszcie, pytajcie! No i oczywiście oglądajcie fotki! Miłego dnia.






























 


2 komentarze: