Strony1

czwartek, 22 września 2022

Chrzest Święty Patryka

Pozował Patryk z rodziną

Cześć!

Dawno nie było tutaj zdjęć reportażowych, a robię je praktycznie w każdy weekend. Dzisiaj pokażę zatem bardzo fajne chrzciny u mojej pary ślubnej z 2020 roku. Cieszę się, że mogłam ponownie być być z nimi w tak ważnych momentach życia!

Starsza siostra Igusia to już duża łobuziara i przekochana dziewczynka. U niej również robiłam zdjęcia na chrzcie świętym i przemiło się patrzy jak rośnie taka panienka! Muszę powiedzieć, że czasem kradła show. Patryk natomiast to grzeczny i ciekawski chłopczyk. Piękna rodzinka!

Patryk został ochrzczony w mojej parafii, a ja uwielbiam robić tu zdjęcia. Mamy naprawde śliczny, jaśniutki kościół. Przyjęcie odbyło się w Willi Verde, czyli tam gdzie wesele rodziców. Często robię tam zdjęcia, więc możecie obejrzeć je w wielu postach na blogu. 

Udało mi się uchwycić piękne uśmiechy i przesłodkie detale. Z całości jestem mega zadowolona. Mam nadzieję, że te fotki spodobają się również wam. 



































































 Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz