Strony1

czwartek, 20 października 2022

Bajkowa sesja ciążowa w centrum Lublina #240

Pozowała Izabela
Cześć!

Nie wiem czy słyszeliście, ale od października działam też w Lublinie! Zamierzam się tutaj troszkę rozgościć i strasznie chciałabym robić tutaj zdjęcia. Zaczęłam oczywiście od poszukiwania miesjcówek, no i od małego, pięknego projektu.

Bajkowa sesja ciążowa w środku miasta? Pewnie. Nowa suknia, nowe miejsca i piękna, złota jesień. No i oczywiście moja śliczna modelka Izabela. Chyba musimy podpowiedzieć jej, żeby więcej pozowała w przyszłości, bo zdjęcia wyszły obłędnie! 

Planowałyśmy dwa miejsca - Ogród Saski i miejscówka nad Bystrzycą. Zdjęcia w parku wyszły idealnie. Spójrzcie jakie piękne światło świeciło nam między drzewami. W drugą miejscówkę nie udało nam się dojechać, bo zamknęli nam wjazd. :D Stanęłyśmy za to na parkingu i wykorzystałyśmy małą łąkę. Czy ja nie mówiłam, że zawsze robię zdjęcia po krzakach?

W takim razie zapraszam was kochani na sesje zdjęciowe w Lublinie. Oczywiście nadal związana jestem z rodzinną miejscowością i będę robić tam zdjęcia. Już nie mogę doczekać się jednak, co dla mnie przygotuje Lublin!



























 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz