Strony1

poniedziałek, 10 października 2022

Wiśniowa sesja zdjęciowa #238

Pozowała rodzinka Gawlik
Cześć!

Mieszkam w okolicy gdzie jest mnóstwo sadów. Rosną tutaj jabłka, wiśnie, śliwki. Jeśli moja okolica tak wygląda, to możecie spodziewać się, że robię dużo zdjęć w sadach o każdej porze roku. Na wiosnę mamy piękne, kwitnące drzewka, na jesień kolorowe liście i jabłka, a latem? Wiśnie oczywiście.

Tę moją kochaną rodzinkę znacie już z innych zdjęć. Poznaliśmy się przynajmniej 4 lata temu. Tym razem wybraliśmy się na sesję zdjęciową i to oni wymyślili dla siebie motyw. Rodzice cały rok dbają o wiśniowy sad, więc na ścianie w swoim domu również chcieli mieć jego kawałek. 

Ciężko było nam trafić na fajną pogodę. Czerwiec i lipiec, w porównaniu do poprzednich lat, były w tym roku dość chłodne. Sprawę pogarszał fakt, że skupiałam się w tym czasie na pisaniu licencjatu i miałam mało czasu na sesje zdjęciowe. W końcu udało nam się jednak spotkać.

Oglądanie tych uśmiechniętych zdjęć sprawia, że też się uśmiecham. Jeśli myślicie, że wasze dzieci za duże są na sesję zdjęciową -  tylko spójrzcie! Cała rodzinka fajnie pozowała i myślę, że dobrze się bawiła. Ja również. Zatem wiśnie jako motyw przewodni? Pewnie!






























  Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz