Strony1

czwartek, 6 kwietnia 2023

Ślub Moniki i Łukasza - krótki reportaż ślubny

Monika & Łukasz

Cześć!

Lada moment zacznie się sezon ślubny, więc już powoli zaczynam się szykować. Postanowiłam odkopać jeden ładny ślub z poprzedniego sezonu i pokazać wam trochę ślubnych fotek. Dzień Moniki i Łukasza to dobry moment, żeby pokazać wam krótszy reportaż ślubny.

Moja para młoda z 2022 roku zdecydowała się na reportaż z najważniejszych chwil tego dnia. Zdjęcia zaczęliśmy od przygotowań w rodzinnym domu Łukasza. Niebieski kolor ścian fajnie zgrał się z dodatkami, ale najbardziej podobają mi się zdjęcia, które zrobiliśmy w ogrodzie. Druga połowa przygotowań odbyła się w domu rodzinnym pani młodej. Miałyśmy tutaj sporo czasu, więc powstały piękne portrety i zdjęcia dodatków.

Szczególnie chciałabym pochwalić ceremonię. Bardzo lubię reportaże w Rzeczniowie, ale pierwszy raz byłam tam na ślubie. Wyjątkowa ceremonia, bez pośpiechu, z uśmiechem i życzliwością. Pierwszy raz spotkałam się przysięgą za ołtarzem ora z pięknym błogosławieństwem rodziców na koniec. Polecam serdecznie.

Na przyjęciu byłam krótki czas, ale najważniejsze momenty udało nam się uchwycić. Znaleźliśmy czas nawet na mały plener. Przyjęcie odbywało się w Iłży w Restauracji Rycerskiej. Pamiętam jeszcze, że jako dziecko bawiłam się tam na weselach, a teraz robiłam tutaj zdjęcia. Mieliśmy piękny, ciepły dzień, więc zdjęcia również wyszły piękne.

Jeśli szukacie właśnie fotografa na małą uroczystość, to koniecznie sprawdźcie te zdjęcia. Na tym blogu znajdziecie również pełne reportaże ślubne. Soboty w 2023 i 2024 roku w większości są u mnie jeszcze dostępne! Zadzwoń pod numer 798814455 i zapytaj o swój termin i moją ofertę. :)














































































































 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz