Strony1

środa, 6 września 2023

Wieczór Panieński Agaty na Roztoczu

Pozowała Agata z przyjaciółkami

Cześć!

Zabieram was dzisiaj na Roztocze. To jeden z reportaży, które robiłam najdalej od domu, ale dziewczyny pochodzą z moich okolic. Tereny roztocza mnie zauroczyły, to zdecydowanie fajne miejsce na Wieczór Panieński. Zwłaszcza w takim pięknym domku.

To miała być krótka sesja zdjęciowa, ale miałyśmy tyle pomysłów, że wyszedł z tego niezły reportaż. Trochę nawet popadało, ale laski rozgrzewały atmosferę. Było confetti, bańki, zimne ognie, tort, serduchowe okulary, no i oczywiście szampan. Mówię wam, przygotowały się dziewczyny na 100%! 

Sama bardzo dobrze się bawiłam i wspominam miło, bo dziewczyny były przekochane! Na takie fotki to mogę jechać i na koniec polski. Jeśli masz w planach wieczór panieński, napisz do mnie. Chętnie wpadnę również na waszą imprezę!











































































Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz