Strony1

czwartek, 12 października 2023

Ślub Izy i Krystiana

Iza i Krystian
Cześć!

Sezon ślubny już się u mnie zakończył, więc czas na chwalenie się fotkami! Wrzucam dzisiaj piękny i ważny dla mnie reportaż ślubny, ponieważ robiłam zdjęcia u fotografki. Czaicie, że ktoś, kto robi zdjęcia, docenił mnie na tyle, że napisał do mnie w sprawie własnego ślubu? Po za tym faktem oczywiście ślub był przygotowany pięknie, nawet w najdrobniejszych szczegółach. Uczestniczenie w ich uroczystym dniu było przyjemnością.

Iza i Krystian pobierali się w poniedziałek podczas długiego, sierpniowego weekendu. To pokazuje, że nie ma już ograniczeń co do wybieranej przez was daty ślubu. Dodatkowo młodzi zorganizowali to wszystko w 3-4 miesiące, więc jestem pełna podziwu. Szacuneczek. Na miejsce ceremonii wybrali uroczy ostrowiecki kościółek, a bawili się w Bałtowskim Zapiecku. Moje rejony. :P

Zapraszam was zatem do obejrzenia ich ślubnej historii i zajrzyjcie też na profil Izy, żeby obejrzeć jej zdjęcia. <3















































































































































 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz