Strony1

wtorek, 12 grudnia 2023

Sesje świąteczne 2023 - scenka zielona

 


Cześć!

Sesje świąteczne 2023 oficjalnie zakończone! Wszystkie zdjęcia są już przerobione i wysłane do drukarni, więc mogę się już pochwalić najładniejszymi zdjęciami z tego roku. Wrzucam więc mnóstwo fotek do oglądania, a to dopiero pierwsza scenka.

Ta scenka wymagała ode mnie chyba najwięcej pracy i największych zakupów. Było kilka wpadek po drodze przy jej tworzeniu, ale ostatecznie z efektu jestem mega zadowolona. Zielona scenka wyszła nam elegancko i przytulnie. Praktycznie wszyscy pięknie wpisali się w zielony dresscode, ale okazało się, że inne kolory ubrań również świetnie wyglądały. 

Najbardziej zapadło mi w pamięć, kiedy jeden chłopiec zabrał drewnianą tabliczkę z napisem "Byłem grzeczny" z innej scenki, po czym wrzucił ją do kominka mówiąc, że dokłada do ognia, żeby było tutaj cieplej! :D Takie urocze i śmieszne sytuacje zdarzają się na sesjach!

Ciekawa jestem czy ta scenka była czyjąś ulubioną. Jeśli tak, dajcie znać w komentarzu! 

























































































































Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz