Strony1

poniedziałek, 26 lutego 2024

Chrzest Święty Olafa w Ostrowcu Świętokrzyskim


Cześć!

Trzeba powiedzieć, że Olaf świetnie się bawił w dniu swojego Chrztu Świętego. Zobaczcie tylko na tę roześmianą buźkę! 

Chrzest święty to nie tylko zdjęcia z kościoła podczas polewania głowy malucha wodą święconą. Tego dnia towarzyszyłam rodzince od przygotowań w domu do przyjęcia. Zobaczcie ile wzruszających i roześmianych, rodzinnych kadrów udało nam się zrobić. Rozczula mnie każda słodka i kwaśna minka, każdy dotyk i każdy uśmiech dorosłego. Ciekawa jestem co pomyśli sobie o tych zdjęciach Olaf, gdy będzie oglądał je już jako dorosły facet.

Bardzo lubię fotografię chrztu świętego właśnie dla tych rodzinnych momentów. Mam nadzieję, że jak najdłużej będę mogła fotografować takie czyste szczęście. Zapraszam Cię do obejrzenia tych zdjęć. Mam nadzieję, że również poczujesz tę radość Olafka.



























































  Mój Instagram:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz