Strony1

czwartek, 18 lutego 2016

Mały foto-sukces

Cześć!
       Jestem pewna, że znajdzie się parę osób, które trafiły na tego bloga dzięki grupie ,,Amatorska Fotografia" na portalu facebook. W tym poście chciałam podziękować wam i serdecznie pozdrowić wszystkich członków. Szczególnie jestem wdzięczna za przyznanie mi pierwszego miejsca w konkursie o tematyce zimowo/świątecznej ! :)
    
       Kilka dni temu nieźle chorowałam. Czułam się okropnie, a tu proszę! 

       Nagrodą było ustawienie wygranego zdjęcia na tle grupy. Dla mnie to duża reklama. :) Od paru dni wszyscy mogą więc obejrzeć zdjęcie mojego autorstwa jako wizytówkę grupy!


       Zdaję sobie sprawę, że nagrodzone zdjęcie nie było jeszcze prezentowane na blogu. Niebawem pojawi się cała sesja. Tymczasem jedno zdjęcie może być zapowiedzią tej zimowej sesji. 


Jeszcze raz dziękuję!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz