Strony1

niedziela, 21 lutego 2016

Sesja zdjęciowa #11


Cześć! 
       Tą sesję dokładnie zapamiętałam :) Był wietrzny dzień i zapowiadało się na burzę. Całą drogę ze szkoły myślałam tylko o tym, żeby dopaść aparat i robić zdjęcia. Kiedy wróciłam do domu od razu zadzwoniłam po Ilonkę. Nasz rozmowa wyglądała mniej więcej tak:

O: Cześć, gdzie jesteś?
I: W autobusie, za 10 minut będę w domu, a co tam?
O: Popatrz na chmury. Myślisz o tym samym co ja ?
I: Sesja?
O: Sesja.


Planowałyśmy pojechać do lasu, ale pogoda znacznie się pogorszyła. Zanim lunął deszcz, zrobiłyśmy parę fotek na polu. To była bardzo krótka i efektywna sesja. Zrobiłyśmy tylko 15 zdjęć! 

Zainteresowała mnie jedna opinia, na temat zdjęć z tej sesji. Przeczytałam, że modelka wygląda jak Południca, czyli słowiański demon (w pozytywnym tego słowa znaczeniu). Więcej przeczytacie TUTAJ. Tego dnia zainteresowała mnie demonologia. Może kiedyś coś wyjdzie z takich zainteresowań ;) ?









6 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, jednak zmień wygląd bloga na bardziej minimalistyczny i klasyczne, bardziej by pasował do tematyki twojego bloga.

    Nasz Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sesja! Zapraszam do mnie: www.dziewczynyfotografuja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia ! Oryginalne, a sukienka ... No bo po prostu cudo ! Jestem zachwycona, daję 12/10. :D
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń